wtorek, 25 czerwca 2013

Lemongrasowo-miętowo na żółto

Ciężko powiedzieć  czy to żółty kolor czy raczej jakiś beżowy, łososiowy itp. W każdym razie dodałam glinkę, która przynajmniej według nazwy była żółta oraz żółciutką jak żółtko wiejskiego kurzego jajka kurkumę... ufff a teraz niech to przeczyta na głos jakiś obcokrajowiec :)

Dwa olejki eteryczne idealne na lato choć upały sobie poszły na jakiś czas, ale wierzę, że wrócą. Olejek lemongrasowy z miętowym to całkiem przyjemne orzeźwienie.
Warstwy oddziela od siebie  spora dawka suszonych malin dając ciekawy efekt. Wierzch posypany suszoną, tartą skórką cytrynową. Mydło dla odważnych? Nie sądzę. Zapewniam, że całość bardzo przyjemnie się komponuje :)

Poza kostkami powstało kilka serduszek i dwie mini kosteczki. Aniołek-wróżka na specjalną prośbę :)








8 komentarzy:

  1. A te serduszka też są z tego samego zrobione co te duże kostki tylko aby mają taki kształt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, serduszka są z tego samego, co dolna warstwa kostek,a aniołek i druga kostka ma ten sam skład co górna warstwa.

      Usuń
  2. Te dwuwarstwowe wyglądają jak jakieś pyszne lody :) Wyobrażam sobie jaka to musi być przyjemność namydlić się takimi "lodami" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznie wyglądają te mydełka :)
    Zapraszam do zabawy - nominowałam Cię do Liebster blog award :)
    http://darmowa-probeczka.blogspot.com/2013/07/kolejna-nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno odpisuję ale długo mnie nie było i jakoś mi się blog wymknął spod kontroli :)
      Dziękuję za nominację, doceniam, ale już wcześniej taką otrzymałam dwukrotnie.
      Pozdrawiam serdecznie,
      Asia

      Usuń
  4. Twoje prace są przepiękne. Niektóre aż chciałoby się zjeść- ciasto kawowe z pianką, czy babeczki ;) Przygarnęłabym je wszystkie!
    Dodałam sobie Twój blog do ulubionych na moim blogu,mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...